Skonarkoman

Jag är verkligen en skonarkoman..
Igår(och idag) besökte vi "Ikeaområdet" och det nya modehuset "Hansa city". Ska väll börja med och säga att jag nog aldrig sett så många människor trängas och ha sig och köerna sträckte sig nästan utanför affäerna.
Men åter till rubriken. Ni som känner mig vet att jag har ett x-antal skor  och jag har många gånger hört "hur ska du kunna hinna använda alla dessa skor?". Jag vet inte riktigt om det går att svara på den frågan heller, mer än att vad kan man göra när man "förälskar sig i ett par skor". Då måste man ju bara ha dom, ni andra som är skonarkomaner vet hur det är.

Sen tror jag också att det har lite med att göra att skor faktiskt är det enda som passar mig efter första försöket. Spelar ingen roll vilka skor jag testa. Alla sitter bra och passar min fot perfekt. Har nämligen fobi att prova jeans då det är något som nästan aldrig passar mig. Tycker också att det är lite svårt att hitta tröjor som sitter som jag vill att det ska göra. Ja bara en lite teori jag hade..

De två par skor jag kom hem med var i alla ´fall dessa:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback