Rumstädning

Idag har jag då kommit ytterligare en bit på vägen på min målning. Tänkte dock vänta tills i morgon med min lilla bildberättelse då man också kan se lite större skillnad och så.

Igår var jag föresten så rastlös (eller ja jag var riktigt trött men tyckte det var lite väl tidigt att sova vid 5) så jag beslutade mig (hör och häpna eller se och häpna kanske är bättre?) för att pyssla lite på mitt rum. Eller ja rättare sagt ta en operation på min stora klumpiga tv/bok/cd/förvarings- möbel.

FÖRE(ganska så tråkigt och en massa, massa filmer):


EFTER(filmerna/serierna/cd-skivorna är borta, flyttade dessa till en låda i min garderob som faktiskt stod tom, dessutom ändrade jag lite bland vasar, ljus och fotoramar):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback