Show must go on

Idag blir det då lite kalasfirande(för mig och min bror, jag fyllde ju den 4 och han den 12 nov). Efter det så blir det att gå på en maskeradfest, OCH denna gången ska jag faktiskt inte vara en catwoman utan har varit så pass finurlig att jag ska vara en "ICA-arbetare" då jag fortfarande har kvar min ICA-tröja och min namnskylt sen jag sommarjobbade i somras.

Föresten så måste jag säga att min absoluta idol i IDOL(haha ja jag tycker detta är väldigt roligt av någon anledning) är ERIK. Han sjöng ju som en gud igår när han stod och tog i för fulla halsar med "Show must go on". Ni som missade det igår måste verkligen ta och spana in det klippet igen! Och föresten så tyckte jag också att det var väldigt fel att Mariette kom bland de två sista igår. Tyckte faktiskt att hon sjöng väldigt bra igår.

JAJA lyssna nu på Erik här:

Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Hihi. Ica-arbetare - ja det var en annorlunda utklädnad. Själv förvandlades jag till marie Antoinette.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback