nu är man 19

Så hur känns det nu att vara 19 år?
Ja det känns väll egentligen inte som någon större skillnad. Är fortfarande gamla vanliga Ameli dock med lite mer pengar i handen och med mitt nya digitala ritbord som var mycket svårare än vad jag hade förväntat mig att det skulle vara att måla på det! Men ska den som ge som ger sig som jag brukar säga.
Gårdagen var bra och fick äta tårta x2 det tackar man ju inte heller nej till precis. Ännu mer tårta blir det på Lördag då det blir släktkalas och helgen efter ytterligare tårta då det blir släktkalas igen... Mycket tårta som sagt ;)

Nehe om man ska dyka sig ner under det varma goa täcket och sova kanske.. låter ju faktiskt inte helt fel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback