Otur

Har man tur eller har man otur?

Ja i mitt fall så kan jag väll säga att jag har otur.
Iförgår började jag känna av i min hals att det gjrode lite småont och så. Tänkte inte så mycket på det då det inte var så farligt. Men i går eftermiddag blev det värre. Allt kom så plötsligt och jag mådde väldigt dåligt. Ont i halsen och näsan rinner stup i kvart. Idag har jag legat hemma hela tiden och har redan sett på två filmer. Jag är helt matt i kroppen och orkar ingenting.

Men envis som jag är så ska jag göra allt för att vara frisk på studenten som faktiskt är om exakt en vecka! Fan heller att jag ska vara sjuk då och det så innebär att jag sk aligga hemma hela helgen och nästa vecka och på så sätt missa alla fester så får jag väll göra det då. Bara jag INTE är sjuk på min student. Det är väll det sista man vill?!

Kommentarer
Postat av: Tina

Stackarn. Men kurerar du dig väl så blir du med all säkerjet frisk till studenten. Håller tummarna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback