Jag ska inte ge upp

Jag är fruktansvärt trött. Kanske är det inte så konstigt då jag faktiskt har skrivit ett helt arbete idag. En sak förstår jag inte, att lärarna ge oss läxor ända in i slutet. Just nu har jag psykologi, svenska B redovisning, ett Svenska C tal och en historia uppgift att göra. Sista inlämningsdatom och betygen ska vara satta på torsdag. Alltså om exakt en vecka. Jag tror aldrig jag känt mig så himla stressad i hela mitt liv som jag gjort nu på vårkanten. Visserligen får man väll räkna med mycket plugg när man gå samhäll men kom igen någon gräns måste det väll ändå finnas?!

Men nej jag ska inte ge upp även om jag varit nära på att bara skita i alla. I morgon är det ju faktsikt bara två veckor kvar till studenten och dessutom så är det bara hela nästa vecka som det överhuvudtaget kommer vara normala lektioner. Den sista veckan kommer det ju mest bli att vara med klassen och ha trevligt och troligen festa en del!

Så ja med andra ord är det 15 dagar kvar till studenten nu. Tänk att tiden går så fort... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback