Helt sjuk dröm

En ny dag idag med lite finare väder än vad det var igår. Inatt drömde jag en väldigt sjuk och konstig dröm om studenten. Av någon anledning så kom jag till skolan i vanliga kläder(ja det gjorde alla treor denna dag). Vi skulle sedan gå ner till sporthallen och byta om till våra studentkläder. Problemet var att jag hade glömt nästan allt hemma frutom klänningen då. Jag fick mer eller midnre panik och ringde pappa. Man hade bara ett visst antal minuter på sig och byta om och så innan det var dags att springa ut. Man skulle också betala för något annars fick man inte heller springa ut. Jag fick då panik igen eftersom jag inte hade några pengar. I alla fall så klarade jag mig undan det och fick "springa ut". Mamma och pappa höll i en skylt och kortet på mig var taget igår(idrömmen då). Jag blev väldigt besviken men la det bakom mig.
Sen helt plötsligt så skulle vi på någon klassreda och vi blev "teleporterade" (hur det nu heter) dit. Jag hamnade lite på fel ställe och fick leda mig igenom det krokika vägen och den konstiga skogen. Kom sedan fram till en skitbacke och var tvungen att gå upp för hela den för att komma till stugorna. Väl där fick jag bo i ett skul med toalett och säng  i samma rum, det var fruktansvärt.  Sen skulle vi åka skidor, fast på gräs. De hade hällt någon olja på gräset och det var det vi åkte på.

Det var väll in princip det jag kommer ihåg. Sjuk var den och jag vet inte riktigt hur jag fick ihop allt. Men på tal om studenten så är det ju faktiskt bara 27 dagar kvar!!


Kommentarer
Postat av: Tina drömmer

Drömmar kan vara riktigt märkliga - nästan jämt. Tyvärr minns jag nästan aldrig mina - utan brukar oftast vakna upp med en konstig känsla i kroppen - då vet jag att jag drömt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback