Fy fan vilken dag...

En sak är jag säker på...


Jag ska inte öppna en enda pluggbok på hela sommaren och får jag jobb under hösten ska jag inte plugga någonting då heller. Kanske kanske om jag bara läser någon målarkurs eller så. Men inget mer. Jag hatar skolan och allt som har med den att göra. Den har sabbat hela mitt liv.... eller det kanske var att ta i lite väl hårt men om man säger såhär: Under hela gymnasietiden så har mitt självförtroende sjunkit mer och mer och jag jämför mig också mer och mer med andra människor. Jag har alltid varit den personen som får kämpa för att få de betygen jag vill ha och det hatar jag mig för!!!!

Ett citat från en av mina lärare:
"Ja jag kan inte sätta de betyget du ville ha för när jag tittar på alla andra som fick "blablablabla" och sen tittar jag på dig så kan du inte få det betyget. Du har inte flytet i händerna som alla de andra eleverna har."
Jag ska vara ärlig nu och säga att detta tog hårt på mig... jag kände mig ritkigt dålig och illa behandlad efter det....

Ska blir så jävla skönt att ta studenten och få sommarlov!! Vill inget hellre just nu. Hatar verkligen skolan..........


Men tänk positivt tänk positivt det är bara 10 dagar kvar nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback