Tre månader kvar!

Idag beslutade jag mig för att stanna hemma då jag hade ont i halsen och huvudet och eftersom jag inte "har råd" att vara sjuk denna månaden tyckte jag att jag behövde en vilodag. Så med andra ord har jag inte gjort alls mycket idag, tittat på tv sett film och faktiskt pluggat lite på teorin inför körkortsprovet.

En viktig sak som jag vill påpeka är att det är exakt tre månader tills jag tar studenten, TRE ynka månader kvar! Om tre månader vid denna tiden sitter jag troligtvis  i det förhoppningsfulla fina vädret och äter med med släkten. Kan inte fattar att tiden har gått så fort som det gjort, menn tydligen så har den ju det!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Svar okej :) allt bra med dig då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback