Test test

1. Ta närmsta bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
Det var inte alla som uppskattade den tanken. (från Så länge vi båda andas)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Ingenting, luft ;)

3. Vad såg du senast på TV?
Top Design

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
19.30 (klockan var 19.33)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Tv:n i bakgrunden( HOw I meet your mother)

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Jag var cyklade hem från skolan, klockan var väll runt halv fyra. Efter det var jag bara ute och andades lite friskvårluft!

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
Några bloggar

8. Vad har du på dig?
Mörkblå jeans, och ett svart linne

9. Drömde du något inatt?
Ja det gjorde jag och det lilla jag drömde var sjukt! Minns att jag skulle pakera någon bil och jag glömde lägga i handbomsen så den rullade bakåt och krockade med en annan bil. Sen var jag på någon fest(under samma tidpunkt som jag pakerade bilen). Väldigt rörigt nu i efterhand..

10. När skrattade du senast
När Lina skrev en rolig sak på msn, som hon och en annan hade skrivit till varandra. var väll cirka 10 min sen

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
På väggarna finns det en lite bokhylla, två tavlor och en spegel

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Nej det tror jag inte

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Den är väll bra, är rastlös fast att jag inte borde vara det för jag har väldigt mycket plugg att göra

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Oj jag minns inte ens... men det kan vara hm.. I hennes skor eller något

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då?
Massa massa kläder och skor. Troligtvis köpa en stor och fin lägenhet och inreda den supersnyggt! Läsa någon rolig utbildning utan att tänka på kostnaden(då jag är multimiljonär).Ut och resa till något varmt land och koppla av. Finns mycket jag skulle göra om jag var rik! (känner mig lite egoistisk och bara rappla upp saker som är bara för mig) Så jag skulle också såklart ge lite pengar till de behövande.

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om.

 
17. Tycker du om att dansa?
Ja jag älskar att dansa! är dock ursel på det :/

18. George Bush?
Har inget att säga

19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?

Om det blev en pojke skulle han nog få heta något som: Teo, Leo eller Noah och om det var en tjej(som jag tycker är svårt att komma på namn till) skulle det nog bli Cecilia, Anastasia är fint men känns lite gammalt kanske och sen Ella som är ett väldigt fint namn med. Det är svårt det där :P

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Ja det skulle jag nog kunna tänka mig, vart vet jag dock inte och jag skulle nog få en lite hemlängtan, men skulle absolut kunna tänka mig det.

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Ingen aning ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Cutie, jag har precis startat en ny tävling i bloggen det enda du behöver göra är att kommentera inlägget så att jag ser att just du är med och tävlar, ha en underbar kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback