Söndag idag

Nu har jag precis varit iväg och tränat! Så himla härligt att träna och sen blir man ju glad och ganska pigg efteråt ( ialla fall jag hm..). I alla fall så ska jag snart hoppa in i duschen och sedan sätta med med Internationella Relationer som ska vara inlämnat idag.. jag har typ halva diskussionen kvar och lite på resultatet men det ska nog gå att får i hop ca åtta sidor i alla fall ;).

Har förövrigt hittat en kille som jag tycker sjunger väldigt bra på youtube, sen att han ser bra ut är ju bara ytterligare ett plus i kanten!

Låten Nobody Knows med Pink är ju en väldigt bra låt dessutom!

Kommentarer
Postat av: leah

sv: jaha okej:)



Han kan sjunga! Fast ja tycker inte att han är så fin(inte min stil)..



Hoppas du har en bra dag idag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback