Övningskört

Klockan har verkligen tickat iväg. Den är redan halv sex och jag har inte hunnit att göra kalrt projektarbetet än. Dock kan jag inte fortsätta om jag inte får lite mat i magen, så jag sitter nu snällt och lugnt och väntar på att maten ska blir klar.
Kom nyss hem från en övningskörningsrunda, gick helt okej tycker jag faktiskt! Dock blir ju fortfarande lite smått stressad i vissa situationer som när jag inte vet vart jag ska, men körningen har blivit mycket bättre!. Körkortet närmar sig allt med stormsteg

En rolig sak som uppstod på vägen hem från Kalmar så skulle en bil köra om mig, det visade sig vara en annan som övningskörde. Tyckte situationen var lite komisk av någon anledning. I alla fall så körde jag ju saktare efter som bilden framför mig gjorde det, och eftersom jag inte hade några planer på att köra om så höll jag mig på det avståndet man ska göra. Det gjorde inte den bilen som körde om mig, han/hon låg hack i häl på den "slöiga" bilen och körde inte om den...
Hm.. blev bara lite irriterad på situationen. Men det är kanske inte så lätt heller antar jag.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: hehe absolut! :) Härligt att höra, med mig är det toppen :) Hur har din helg varit? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback