mitt vardagsrum?

Jag har många gånger tänkt på hur det skulle se ut i min lägenhet när jag flytter hemifrån och eftersom jag har känt mig lite rastlös(vilket jag inte borde känna då jag ha massa saker att göra) tänkte att jag skulle försöka se om jag kunde fixa något i photoshop på ungefär hur jag vill ha det.

Ska nämna att jag verkligen är ursel på Photoshop och allt sånt men något i denna stilen skulle jag vilja ha mitt vardagsrum. Alla möbler, vaser etc kommer från Ikea.


Här har vi då hur det ser ut från soffan där man ser Tvn, ett snyggt tvbord. En snygg tavla där jag skulle ha egna kort som jag själv tagit i stället då. Två snygga svarta cdställ där jag även skulle tänka mig att ha alla DVD-filmer.

Här ser vi hur det ser ut vid soffhörnan. En nsygg svart soffa och en pall där man kan krypa ner och se på tvn som är mittemot. Det svarta strecket som är det ska vara någon slags skärmskymmare eller en bokhylla som gör att man får ett eget litet hörn där man kan krypa ner och läsa en bok om man känner för det.

Sedan har vi hur det ser ut från dörröppningen och frammåt mot fönstret. På den vänstra sidan är ju där soffan och det står och på den högra där tvn och det står. Jättensyggt med lite växter vaser och ljus i fönstret. (Jag vet att det ser väldigt litet och trångt ut på denna bild, men som sagt man får ha sin lilla fantasi)

Något i den här stilen skulle jag alltså vilja ha mitt "framtida" vardagsrum. Såklart behöver ju inte allt vara från Ikea, men många snygga saker har dom ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback