Jobbig helg

Jag har varit ganska så mycket inaktiv här på bloggen de senaste två dagarna och det lär nog förbli så resten utav helgen också.
Idag kan jag kortfattat säga att jag har haft körlektion nämligen Kalmarrundan, så det jag har kvar nu är något som kallas "riskettan" som är en föreläsning på 3 timmar och alkhol och droger  etc. Som om man inte redan har hört tillräckligt om det!.. efter det kan jag sedan göra provet och uppkörningen. Kanske blir ngtn repition med körläraren innan dock.
Sedan i princip hela dagen har Lina och jag suttit med projektarbetet.. vi är ÄNTLIGEN klara med själva boken och vi har BARA diskutionen kvar nu, riktigt sköööönt!

I morgon(eller ja senare idag efter att jag sovit) ska jag göra högskoleprovet som börjar vid 8.30 och håller på till 16.20 ungefär. Lång dag med andra ord.. ursh!

Så rolig kommer min helg ser ut..

Kommentarer
Postat av: Liene

jobbigt, men jag hoppas du får en bra helg annars:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback