Kreta-08

När mamma jag och johan satt och åt pizza påminde hon mig att det var för exakt ett år sedan som vi var på väg till Kreta(den 12 juni 2008). Jag har verkligen svårt att förstå att tiden kan gå så snabbt men det kan den ju tydligen. Kreta var ett av de underbaraste ställerna jag varit på och hade mer än gärna åkt tillbaka till samma ställe igen faktiskt. Iår blir det nog tyvärr ingen utlandsresa för min del då det inte är så många i min omkrets som fått sommarjobb och därav inte kan. Dessutom sllutar jag ju inte jobba förräns den 8 Augusi. Men något får jag väll hitta på i alla fall hoppas jag...

Tänkte faktiskt bjuda på lite Kreta- bilder nu innan jag ska krypa ner till sängs :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback