Jag har kommit på en sak

Jag har kommit på en sak!
Det är underbart skönt att ta en sovmorgon, inga väcklarklockor som ringer, ingen mobil som låter och ingen telefon som ringer utan man vaknar när man vaknar. Underbart!
Så nu känner jag mig faktiskt ganska så utvilad vilket såklart är bra då jag ska upp tidigt i morgon. Får väll gå upp runt kvart i sju så så roligt kommer jag ha det, ja i princip resten av sommaren.....

Jag ska inte klaga på att jag fått sommarjobb för det är inte så lätt att få det i dagens samhälle. Men att börja jobba klockan sex nästan varje dag hela sommaren låter inte så jättelockande. Men ja jag får ju pengar för det frågan är bara VAD jag ska göra med dom.

Nu ska jag gå och duscha och göra mig i ordning måste snart ta bilen och brumma iväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback