Idag

Idag blir det ingen speciell dag. Ska bara ta det lugnt, eventuellt ut på stan en runda och fixa några ärenden. Annars får det helt enkelt bli en lugn dag vilket nog kan vara skönt det med. För på Torsdag så ska jag ju som sagt börja jobba klockan halv åtta morgonen, fast endast i tre timmar då det bara är för att jag ska lära mig vart alla saker och få mina kläder tills på Måndag då min riktiga första jobbardag börjar. I morgon har jag också beslutat mig själv för att få en lång och välbehövlig sovmorgon då jag gått upp tidigt nästan hela helgen iklusive måndagen och idag tisdagen för att köra min lillebror till skolan. Ja ibland tror jag allt att jag nog är lite för snäll, men sådan är ju jag..

Kommentarer
Postat av: Tina

Vad är det för jobb du haft turen att få?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback