I morgon smäller det!!!!!

I morgon smäller det!!

Nu är det verkligen inte långt kvar till studenten. Om exakt ett dygn har jag redan sprunig ut och sitter troligen i en bil och kör runt lite i stan eller kanske är jag på väg hem för att äta mat!
Åhh så spännande och kul det ska blii i morgon! Men som sagt återigen kanske kommer man fälla en lite tår(glädetår och liten tår för att man faktiskt kommer sakna den vardag men haft i alla dessa år man gått i skolan)


Men nej nu ska jag ta och fixa till naglarna, ladda min kamera så att allt är fixat tills i morgon då jag nämligen måste masa mig upp vid halv 6. För vid 7 blir det champangefrukost!

Allt känns overkligt men nej det är ju faktiskt sant!

I morgon tar JAG studenten :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback