En dag ute på sjön

Idag har det varit  ytterligare en sådan där underbart härlig där med solen lysandes på en, fåglarna kvittrar och himlen knallblå. Jag hoppas verkligen att resten av sommaren är såhär då blir det mycker sol och sommarläsning för mig kan jag säga.

Idag var jag föresten ute en runda på sjön. Helt underbart att sitta i en båt, puttra fram ganska så sakta få lite småstänk vatten på sig samtidigt som det blåser lite lätt. Helt underbart som sagt! Glömde ju kameran hemma så kunde dessvärre inte ta några kort, men jag hittade lite bilder från den sjön sen förra året så bjuder här på en bild:

Nu är jag i alla fall återigen på Ö-landet för att jobba igen. Och nu kommer jag dessvärre inte kunna besöka småland på nästan 2 veckor! Saknar redan alla träd haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback