Dålig uppdatering

Var ett tag sedan jag uppdaterade bloggen men så är det när man jobbar tidigt på morgonen och sen sex timmar framåt. Efteråt är man seg och trött och orkar inte blogga och så är det nog tyvärr bli större delen av sommaren. Men återigen har jag bloggen för min egna skulle och inte för andras. Självklart tycker jag det är kul att det finns folk som faktiskt kikar in här men jag strävar inte efter att bli "Kenza" eller "Blondinbella" öven om de säkert tjänar en förmögenhet ;).

Nåja tillbaka till verkligheten. Idag är jag hemma, altså hemma där jag brukar bo. Har ju under sommaren "tre hem". Hos mormor, hos mamma och hos pappa. Blir mycket körande fram och tillbaka men det funkar säkert det också.

Ha det bra allesammans så får vi se när nästa uppdatering kommer :) Håll utkik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback