webbcambilder

Sitter just nu och tittar igenom lite gamla bilder som jag tagit med min cam på datorn. Lite roligt att kolla igenom och se förändringar och olika frisyerer man haft. Den förstsa bilden jag tog med camen var i mars så snart fyller min dator ett år ju! Det måste firas.

Annars så sitter jag och tittar på Gränspoliserna i England, inte så jätteintressant men finns inte så mycket annat att titta på en torsdag som denna.

Tänkte visa lite bilder under året med datorn här med.
Första bilden( ja jag vet jag ser väldigt roligt ut, var inte beredd)

En bild då jag kommit på att man kunde göra massa "häftiga" effekter.

En bild på Emelie och mig, på en av våra datakvällar tror jag ;)

tycker om mig hårfärg här!

Visse jag och lina på bilden, kom ihåg vilket problem vi hade för att vi aldrig blev nöjd med någon bild.

tycker inte detta ser ut som jag, men det är det ( denna bild tog i slutet av april tror jag)

Här är jag i väldigt lockigt hår i slutet utav sommaren

här har jag precis klippt lugg och detta är i Oktober, så ett stort hopp här.


Som sagt väldigt mycket bilder på mig, bara bilder på mig kanske stämmer överens mer. Fattar inte att jag lägger upp bilder på mig på detta viset. Men det gör jag ju nu  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback