Vilken dag..

Dagarna tickar fram och idag slutade jag fick kvart över ett. Begav mig sedan till stan där mina planer var att köra tredje boken i "twilight-serien" dock var den slut för tillfället så jag får vänta ett tag... sen var mina planer att sitta och plugga på körskolan men mitt lösenord funkade inte så blev med andra ord inget uträttat  på stan.

Nu sitter jag i alla fall här och har fortfarande inte öppnat psykologiboken.. får lite dåligt samvete om sanningen ska fram. Måste också sitta öch svara på frågorna då jag ska ha körlektion i morgon. Som sagt det är mycket som bode göras... just det glömde att jag ska läsa igneom ett 60 sidor om "statens offentliga utredning". Någon mer är jag som längtar efter ett sportlov?...

Eller jag längtar egentligen inte för jag vet hur mycket som måste göras under lovet sen har jag ALLITID en tendens att bli sjuk på loven,, då menar jag verkligen alla lov.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback