Teckning teckning

Och så har ytterligare en skoldag gått, lite kortare idag då vi fick sluta efter vi gjort ett prov i engelska. När jag kom hem färdigställde jag teckningen jag påbörjade i går kväll. Jag har en tidens att börja måla och sen helt plötsligt "glömma" att jag målar och sitta vid datorn eller tvn istället. Jag älskar att måla men att måla i sträck.. hm.. det är jag dålig på.

Här kommer i alla fall den bilden jag färdigställde idag. Tyvärr väldigt dålig kvalite och alla detaljer och sånt kommer ju inte med när man scannar in den till datorn...


Så kan ni nu se vilka detta är?? Tjejen på bilden blev jag ganska nöjd med, killen vet jag inte.. hm.. han var svårare än vad jag trott.


Kommentarer
Postat av: leah

sv: Jaha okej ^^



Åh va fint du skissar! Är det en naturbegåvning eller har du övat?

Postat av: annii

Snygg bild

2009-03-01 @ 13:33:09
URL: http://annosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback