Jag är dålig på att hålla saker

Jag är bra på att säga saker jag ska göra, jag är inte lika bra på att genomföra dom. Jag hade lovat mig själv att gå upp halv tio för att göra mig i ordning och vara iväg på cyklen vid halv elva för att plugga på teorin på körskolan och sedan iväg och träna. Istället vaknar jag nästan en timme senare och får mer eller mindre panik. När jag väl hade gjorde mig i ordning tittade jag ut genom fönstret  och såg att det böjat snöa, det är inte lätt snö som snöar utan det blåser ju samtidigt. Det finns väll roligare saker att göra än att cykla i "snöoväder".
Så nu är min plan att vänta en liten stund och fortsätter på detta spåret så får jag väll be pappa köra upp mig sen.. ja jag är lite lat kanske..

Senare idag ska troligtvis Lina och jag sitta en hel del med vårt projektarbete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback