........

#@!#$!!!

Bara för att jag tyckte att det skulle vara så "skönt att få komma hem lite tidigare idag" så slutade med att jag inte alls kom hem tidigare utan snarare senare än vad jag i normala fall brukar göra så. Stannade i en liten liten håla med namn Lessebo, där fick vi sitta i över en timme för att de tydligen hade brunnit i någon elledning eller liknande. Så då tar det såklart över en timme att fixa fram en ersättningsbuss. Sedan sitta och skumpa på den genom smålands tråkiga gråa skog. Inte kul kan jag säga. Men får väll glädjas åt att de överhuvudtaget fixade en ersättningsbuss och inte bara ställde in tåget. Fast i och för sig så kanske de inte har så mycket val här liksom...


Ja för er som inte fattar vad jag menar:
Jag hatar SJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback