Korallrev!

Igår när jag skulle lägga in lite bilder på en CD skiva upptäckte jag gamla undervattensbilder från Egypten som jag helt och hållet hade glömt bort! Hur de har hamnat på den skivan och varför den skivan låg bland de nya skivorna är en olöst gåta men här kommer i alla fall några av bilderna från Egypten 2005.

    Är det något som är värt att uppleva så är det verkligen att se korallrev. Det var nog en av de häftigaste sakerna jag sett under mitt 18åriga liv! Så häftigt med de färgglada fiskarna det turkosa vatten och dess färgsprakande koraller som sträckte sig nästan längs strandkanten!

Här är några kort på fiskarna och korallerna. (Tyvärr var det ju inte världens bästa undervattenskamera så vissa bilder blev ju lite suddiga och därmed så ger bilden inte den rättvisa den egentligen förtjänar)



Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

oj vilka fina bilder :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback