Har det underbart

Jaha sa kunde jag inte langre halla mig fran en dator. Sitter just nu pa ett internetcafe i varma soliga underbara Bulgarie, Sunny Beach. Har haft otroligt skoj dessa dagar som har gatt rasande fort. Nu ar det endast tva dagar kar vilket ar ritkigt trakigt.... Men att jag ska aka hit fler ganger ar verkligen nagot som jag funderar stort pa. Vadret har varit kanon varje dag, solat, badat och ja festat varje dag med. Inte sa konstigt att man kanner sig lite som en zoombie..

Nej men har inte sa mycket mer att saga forutom att det ar underbart har. Saknar dock mina vanner och familj. Men ses ju om tva dagar i alla fall. Fram tills dess far alla ha det underbart det ska jag ha och juta sa mycket jag kan av de resterande dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback