Koppla av är bra

Äntligen, äntligen, äntligen är jag typ klar med psykologiarbetet. Märk ordet typ som innebär att jag svarat på alla frågor men inte läst igenom det eller kollat om det är rätt... Men det får jag ta senare helt enkelt just nu är jag bara seg. Ska väll erkänna att jag inte har suttit hela tiden utan att jag fakstiskt bara sammanlagt kanske har suttit i tre timmar. Inte så fasligt lång tid i alla fall..

Just nu sitter jag här och lyssnar på lite bra musik och funderar vad jag ska ta och göra härnäst.
Måla, se på tv, bara sitta vid datorn och sega eller plugga på körkortsteorin. Ska jag vara ärlig låter det första alternativet så mycket roligare men samtidigt känns det som att jag verkligen måste plugga på teorin då jag ska ringa och boka upp en uppkörningstid och allt det dära på Måndag.
Jaja får se hur det blir, men just nu KOPPLA av precis som simba gör just nu:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback