Tisdag

Idag är det då Tisdag för de som har missat det. Började dagen med en liten sovmorgon till tio vilket såklart var väldigt skönt. Sedan blev det att lämna in historiauppsatsen som det senare ska bli en opponering på. Efter det så var jag tvungen att bege mig till tandläkaren(och nej då går det inte bra att kolla i denna lilla stad) utan man måste åka 3 mil för att de ska titta i min käft, kolla på nattandstlänningen och allt som allt tar det väll fem minuter. Det känns grymt onödigt men vad har man för val? I vilket fall som helst så sa tandläkaren att jag nu slipper använda nattandställningen om jag inte vill använda den då och då vill säga. SKÖÖÖNT! Äntligen efter hm.. vad blir det nästan 3 år med natttandställlning och innan det en "heltidstandställning" i ett år. Jaja nog om det.

När jag kom hem så ringde jag i alla fall trafikskolan och sa att jag gått "riskettan" som är någon ny lag att man måste gå på en föreläsning i tre timmar. Så körläraren skulle kolla upp tider när hans bil var ledig. Och nu känner jag att jag bara vill skita i allt. Konstigt va? Med tanke på att det inte är alls mycket kvar. Känner mig bara så jävla nervös och vill inte kugga. Vill bara klara allt på en gång!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback