Segt!

Att plugga är väll något jag har som vana kan man väll säga. Just nu ligger jag efter något fruktansvärt i skolan då jag har bokstavligen pluggat ihjäl mig på körkortsprovet.
Saker som jag har att göra är:
* Engelska "project work" alltså skriva lite om projektarbetet jag gjort.  Eventuellt sammanfatta en artikel och sälja någon slags reklam också på engelska.
* Skriva två noveller i svenska B
* Skriva klart mitt Samhälls C arbete som ska vara på 20 sidor, jag har väll skrivit sisådär 4 sidor..
* Internationella Relationer - Muntlig nyhetesuppgift samt en annan uppgift där man ska läsa igenom ett 11 sidor långt häfte och sedan sammanfatta.
* Göra en opponering i Historia C och att göra en Essä här med.
* Svara på frågor på en film vi ser på Psykologi
Sist men inte minst (för tillfället) lämna in en uppgift i Religion som jag faktsiskt har skrivit klart(!!?).


Inte undra på att man längtar till Studenten... att få lite ledig tid att slippa plugga och istället bara få jobba!

BARA 45 DAGAR kvar tills det är den 5 Juni och jag får äntligen springa ut från skolan!!
 

Kommentarer
Postat av: Mikael

Shit, det var rejält med uppgifter att göra. Jag som trodde jag hade det jobbigt på universitetsnivå. :P

Postat av: Tina

Oj oj, mycket att hinna med innan studenten - men som du själv säger inte långt kvar!

2009-04-22 @ 09:48:16
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback