Jeansen..

Häromdagen provade jag de svarta snygga jeansen från gina tricot som jag så gärna ville ha. De satt så himla bra på mig, tills jag insåg att de säkert var 10 cm för korta på mig! OCh dessutom fanns det bara den längden på byxorna. Stor besvikelse där och det är nog bladn de första gångerna jag önskat att jag vore kortare.. Tråkigt att det inte fanns längre byxben. Men det slutade i alla fall med att jag köpte de omtalade jeanslegginsen som förövrigt var väldigt sköna att ha på sig.  Kanske blir det fler såna jeansleggings i framtiden det får jag se.


 


Kommentarer
Postat av: Tina

Problemet med för korta jeans har aldrig uppstått för mig, är superkort. Däremot har jag problem tvärtom - alla jeans är alltid för långa. Och jag är för lat för att sy upp.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback