dålig uppdatering

Dålig uppdatering här under helgen men jag skyller på att jag varit upptagen. I fredags blev det ju som sagt grillkväll vilket var trevligt. Igår(Lördag) var det cruising här i stan. Inte för att jag är så superintresserad av bilar men i vilket fall som helst så var vi några stycken festade och hade riktigt trevligt! Vi hoppade dessutom in i vilt främmande bilar och åkte runt lite, haha ja vad säger man... kul var det i alla fall!
Idag har jag då sovit, och sen gjort ett desperat försök att skriva klart en engelska uppsats som jag hade lovat mig själv att skriva klart  i Fredags. Så blev det alltså inte. Nu är jag i alla fall klar med arbetet och ska endast läsa igenom det. Har inte så mycket annat att säga förövrigt så detta blir nog mest bara tråkig och onödigt text att läsa.

Jo på tal om annat så är det faktiskt bara 41 dagar kvar till studenten och ska man räkna skoldagar är det ungefär 30 dagar.

Kommentarer
Postat av: Tina

Grillkväll och crusing, det låter verkligen somrigt och trevligt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback