Sammanfattning

Hemma, trött, ont i fötterna och allmänt seg i mitt lilla huvud är jag nu. Kom hem fårn stockholm klockan nio i går ocj somnare i princip på en gång när jag kom hem. Ialla fall så var det två riktigt trevliga dagar i huvudstaden, trots att det regnade i princip hela onsdagen..

Vi fick i alla fall gå på Hallwynska museet, statsmuseet, besöka riksdagshuset och sen en statsvandring. Väldigt intressant allting måste jag säga och jag känner också att jag har lärt mig ett och annat nytt under resan, och det var ju kanske lite det som var meningen med hela skolresan.

Hann också spendera lite fri tid i storstan då det blir lite shopping och massa ätande. Det ä väll en väldigt kort sammanfattning av stockholmsresan.

Föresten vi var på Chapman ( ett vandrahem) och det var faktiskt riktigt riktigt fint, på en båt dessutom  som inte gungade ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback