Såhär ser dagen ut

Och så var det Ondag och klockan är snart kvart i tre. Sitter här och lyssnar på massa olika låtar på youtube alltid roligt att lyssna på lite nytt och gammalt som man inte har på sin musiklista annars. Jag håller fortfarande det jag lovade igår nämligen att jag ska gympa idag! Det ska jag göra det är bestämt, jag vill inte vara en spinkis längre jag vill h a muskler och dessutom ha en bra kondition, så det har jag bestämt mig för :).

Men innan dess måste jag läsa en bok som ska helst vara färdigläst nästa vecka, och ska jag klara det mståe jag läsa som jag vet inte vad. 335 sidor ungefär och jag är på sidan 70, lyckat? nej..

Så läsa läsa ska jag göra sen träna träna det är så min onsdag ser ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback