Så är dagen

Söndag idag då och jag har inte gjort alls mcyket idag tyvärr.. ligger efter i så himla mycket i skolan men jag är också väldigt väldigt skkoltrött och känner ingen ork att plugga... Men jag vet att jag kommer ångra mig om jag inte anstränger mig... Jaja nog om mitt velande.

Igår blev det inte som planerat skulle till martin och alla andra människor som var där men kände mig inte alls social och kände mig dessutom ful och allt så det blev en tv/dator kväll med lina istället mycket trevligt! :)

Tillbaka till söndag. Jag ska snart bege mig och jympa med lina, hur jag ska orka det är fortfarande en bra fråga men jag har ju gett mig tusan på att få muskler nu och jag tänker inte ge upp i första taget!

Nehe nu ska jag fortsätta och slappa och lyssna på musik. Ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback