Min fredag

Det är fredag och klockan är inte ens tolv än,, ändå är jag fruktansvärt trött och ska snart krypa ner i sängen att sova. Sitter och funderar varför jag är sp himla trött men kommer egentligen inte på någon bra anledning, visst är det mycket i skolan men i alla fall-- ingen bra ursäkt egentligen va ?

Jaja idag har jag i alla fall varit och klippt med, topparna på håret och sedan blev det också en lugg, kände att jag ville ha något nytt och så. Mycket nöjd fast fortfarande lite ovant såklart. Får se hur länge jag har det såhär trivs som sagt i både snelugg och lugg.


En miniild på resultatet, tyck vad ni vill jag är nöjd i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Lina

Du passar skitbra i lugg! =D

2008-10-16 @ 22:24:35
Postat av: Ameli

tack lina :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback