Måndag och missuppfattning

Tydligen hade jag missuppfattat att Engelskan skulle vara idag, den ska istället vara i morgon. Men det var fler än jag som missuppfattat så kanske beror lite på läraren också? I alla fal så ska jag ta och plugga om sisådär en halvtimme, måste vila lite innan jag pluggar. Har ju lektion till klcokan fem idag så egentligen orkar man ju inte med en massa plugg. Men måste man så måste man inte sant?

Förutom den tråkiga Engleskan så hade vi samhäll och teckenspråk idag. Båda ganska så roliga faktiskt och mest av allt gillar jag verkligen teckenspråk. Så himla roligt och det är verkligen som att lära sig ett helt nytt spårk och dessutom har man ju nytta av detta, Superroligt verkligen, längtar tills man kan det mesta flytade då blir ju allt så mycket roligare som det blir med det mesta när man kan något bra.

Nej nu ska jag surfa runt lite grann på internet slappa lite och sen blir det plugga plugga plugga. Någon som vill byta med mig ?;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback