Hejsan hoppsan

Hejsan hoppsan nu har ytterligare en dag gått nämligen Tisdag, var skola til kvart i tre idag efetrsom vi hade Engelskaprov som den sista lektion. Tro det gick ganska bra för mig i alla fall.. Annars så har det inte hänt så mycket nytt i mitt liv idag. Lina och jag skulle vara dutkiga och börja träna idag men sen ansåg vi att det blev för stressigt och så vidare, tror vi skjutit upp det i en månad nu..Jaja i alla fall så har jag lovat mig själv att börja träna i morgon! Nu ska här byggas muskler!!! Okej ingen bodybuilder men lite muskler i alla fall :).

Annars kan jag väll bara tillägga att vi har grymt mycket läxor och inlämningar hit och dit och jag ligger ganska så mycket efter! Inte bra inte bra alltså känner att jag måste beta av lite grann.

Jaja nu ska jag inte skriva mer om allt tråkgit som har med skolan att göra utan ska skriva att jag ska se på Ugly Betty och Desperate Housewives senare ikväll. Ha en skön Tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback