Why I Wore Lipstick to My Mastectomy

Jag har precis tittat på en film på femman som hette"Why I Wore Lipstick to My Mastectomy".  Det var väldigt bra och känslosam måste jag säga. Handlade om en ung tjej på 27 år som hade make och verkade ha en bra framtid. Men hon upptäckte att hon ahde bröstcanser. Man fick vara med och se hur hon bekämpade cansern. Oerhört sorglig, hon klarade sig. Jag tycker sådanahär filmer är så starka att se på men det bevisa att man inte kan ser framtiden, man får ta en dag i taget och det går egentligen inte att ser längre än det. Ta en dag i sänder är vad man får göra. Planera man sin framtid lär man bara bli besviken. Jag tipsar om filmen, även fast den är sorglig så är det en bra film att se på. Man inser liksom att som jag sa framtiden går inte planera. 

Nej nu ska jag ner och ta en macka sen se på tv. I morgon ska jag göra mer "nytta" än vad jag har gjort idag. Ha det bra alla där ute! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback