Varför?

Nu sitter man här igen då, har håltimme fram till kvart i ett då jag ska ha samhäll sen franska  och sen lsutar jag för dagen. Är fortfarande ganska så sur över att jag ine kan släppa det med att JÄMFÖRA MIG MED ANDRA. Varför gör jag det? Jag vet att de jag umgås med har måååååånga MVG och det gör mig så jävla arg. Varför? Jag vet inte, jo det vet jag för att jag jämför mig med dem. Jag borde vara nöjd att jag har VG i alla ämnen utom Mate där jag har G. Men är jag nöjd? Nej jag kan inte vara det... för det är ingen som skulel vända huvud om och säga; "vad bra betyg du har Ameli". Men alla kan ju inte vara bra i skolan, och jag får väll vara den som inte är så bra i skolan...

Nu ska jag i alla fall ner och ta lite glass och sätta mig ute med ipoden och försöka att slappna av lite grann.. Ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag:)
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback