Saknar Kreta

Nu har man sovit ut ytterligare, jag känner mig fortfarande väldigt trött sen igår när vi landade klockan fyra i Landvetter och kom inte hem hit förrän halv åtta. Så visst känner man av det. DEt är på ett sätt skönt att vara hemma igen och allt är som vanligt. Men jag kan i alla fall inte släppa tanken att jag så gärna vill tillbaka till Kreta igen, jag stormtrvides där! Värme sol bad varje dag, kan det bli bättre? Nej skulle inte tro det och i Sverige blir det dessvärre inte alls så, här är det kallt, regnigt och solen lyser bara då och då. Jag måste verkligen försöka släppa detta, det var en underbar resa och det är ju inte omöjligt att resa tillbaka nästa år. Jag måste också släppa den oerhört snygga Greken som fanns där. Nej nu ska jag gå och äta frukost och försöka tänka på något annat än Kreta.


Ha det bra sålänge!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har också varit på Kreta det är en helt otroligt fin stad. Hela Grekland är fint.

Postat av: Malin

Ja de e de. Jag har för mig det hette Chania :). Vart ska du? :)

2008-06-21 @ 13:21:57
URL: http://brunettmalin.blogg.se/
Postat av: Malin

Okej skönt :).

2008-06-21 @ 13:52:16
URL: http://brunettmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback