Hemma från underbara Kreta

Nu är man hemma från Kreta då, och jag kan inte mer än säga att det var UNDERBART! Nu är man i regna,kalla, tråkiga sverige igen... vad ska man göra resten av sommaren? Ska det avra så tråkigt väder resten av sommaren? Nej det hoppas jag inte för jag vill ha värme värme och åter VÄRME. Jag längtar något enormt tillbaka till Kreta, vi hade den bästa utsikten på hela hotellet och det var strålade väder hela veckan! Blondiner som både Emelie och jag är fick vi en hel del uppmärksamhet kan man säga, första dagarna avr det bara kul att se många blickar på en,(så är det j inte i Sveroge där man är "van" att se blondiner), sista dagarna kändes det lite småttjobbigt, men ändå kul och jag vill bara tillbaka!!!! Ge mig Värme,, ge mig kreta, ge mig sol.

Här nedan ser ni några bilder från utsikten från balkonen och också en bild på mig.

   

Kommentarer
Postat av: Emelie

När ni badade satt typ hela grekens gäng och glodde på mig. Speciellt hans närmsta polare. Jag bara "Lala lala la" och greken typ tittade på mig en gång som "kolla när jag hoppar nu" men jag tittade bort. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback