"mummel"

Ibland har man bara oturs dagar och idag är det tydligen en av mina, ont i halsen, trött känner mig allmänt hängig. Hjälp mamma rensat ut sin lägenhet(eftersom hons ka flytta ca 3 mil från där jag bor). hm.. min CD slutade fungera.. eller den fungera när  den vil. Visserligen kankse det inte är så "hemskt" som jag besrkiver det. Men bara grymt irriterande. Det jag skulle vilja göra nu är att typ möblera om mitt rum, köpa soffa, köpa  ny CD, ny TV, ny TV bänk. Hmm.. om man ändå var gjord av pengar... men tyvärr så är man inte det så det blir  inget av det. Funderar på att sova men tyvärr så är det för varmt för det än och at ha fönstret öpttet hjälper inte för då kommer alla irrieterande småkryp in.. hahaha.

Nu ska jag sluta gnälla och vara glad i stället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback