Låtsas kan man ju göra

Idag är det då Lördag och klockan är nämre fyra  och änså länge har jag inte gjort någon som helst nytta. Vet faktiskt inte vad jag ska göra idag? Men det blir väll en slapplördag antar jag. Ovanligt? Nej. I alla fall när man sitter ensam framför datorn och blickar ut då och då genom fönstret blir man deprimrad över vädret.. vart är sommaren ?  Eller just det detta är  ju svensk sommar.. grå himmel med regna nästan hängades över en. Nej jag vill inget hellre än att ha sol sol och åter sol eller ännu bättre kunna åka till kreta när man vill.  Nej man får nöja sig att titta på bilderna och låtsas att vädret är fint.










bjuder på en liten bild på mina fötter som förövrigt var väldigt populära av småbarn på Kreta haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback