Fredag (igen)

Fredag idag! Herregud vad tiden går snabbt inte sant?! I Onsdags var det två veckor sedan jul. I morgon är det Lucia. Snart är det verkligen julafton och snart är det dessutom nyår. Tiden går verkligen alldeles för snabbt ibland.

Sitter i alla fall nu vid datorn(ovanligt? nej) och lyssnar på Pink. Börjar känna mig lite smått hungrig så funderar på att gå ner och se om det finns något mumsigt i köket medan jag väntar på maten som troligvis inte är klar förrän vid femtiden. Har förövrigt slutat tidigt idag, redan vid 11 då det var "lusserugby" sen, orkade inte gå på det eftersom det skulle kosta 60 kr. Min ekonomi är inte så bra för tillfället heller. Men skönt att sluta lite tidigare för den delen också. Nej nu ska jag flytta på mig och gå ner och ta något att äta. Ha det bra!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback