Byte

Har stora planer på att sluta blogga. I alla fall här.
Jag menar jag "bloggar för min skull" men jag har ju ingenting att säga...
Tankarna rullar runt som en torktummlare, livet eller min vardag är helt tvärtom. Den står helt still. Ingenting händer,eller jo mycket händer men inga bra saker.


Så fundera att skaffa en blogg där det endast kommer bestå av min konst(om man nu kan kalla det jag gör för konst), snarare det jag målar och ritar. För det är just nu det enda jag har att dela med mig av och det enda jag lever för(lite drastiskt sagt kanske, men så känns det lite grann för tillfälet). Dessutom så kan det ju som sagt vara ganska så skönt med en nystart. Ett nytt kapitel i ens liv typ. Kommer självklart ha kvar denna blogg, endast för att jag ska kuna gå tillbaka själv och se vad jag har skrivit och gjort under min vardag.

Så ja nu vet ni det. När jag startar denna blogg och vad den kommer heta kommer jag att meddela här med såklart. Hoppas någon av er följer med i alla fall.

Annars ha ett bra liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback