2009

Ja jag har tråkigt och ser på Sprängaren samtidigt. Men tänkte att eftersom jag gjorde detta test förra året så kan det ju vara kul att fortsätta detta som en liten tradition..

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja en hel del faktiskt

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Vet inte riktigt vad jag hade för nyårsårslöften förra året?

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej inte vad jag vet

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej och det får jag vara glad över!

5. Vilka länder besökte du?
Förutom Sverige? Bulgarien

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Ja verkligen..

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Oj finns många datum jag minns. Men det jag minns mest är 5 Juni då jag tog studenten. Minnen <3

8. Vad var din största framgång 2009?
Jag vet inte riktikgt, svarar som jag gjorde förra året. Att jag utvecklats inom måleriet

9. Största misstaget?
Att jag alltid på något sätt ska sabba saker.. varför är inte mitt självförtroende bättre?

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Hm.. nej bara lite småsnuvig

11. Bästa köpet?
Räknas utlandsresan? I såna fall säger det det. Hade superkul! Ananrs kläder och skor?

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Samma smar som ovan? Resa, kläder pengar och skor :P

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Rap Das Armas , Boom Boom Pow, Ignorance, Gloria bland annat
 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, 2009 har faktiskt har nog varit det bästa året de senaste tre åren faktiskt!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Som jag sa förra året, vågat vara mig själv mer. Visa vem jag är

18. Hur tillbringade du julen?
Jag tillbringare julafton med Mamma, mormor och co i Alstebro. Juldagen var jag med far och co.

19. Blev du kär i år?
Hm.. både ja och nej tror jag?

20. Hur många one night stands?
Ingen kommentar, som sagt ingen jag vill dela med mig av här

21. Favoritprogram på TV?
Samma som förra året, Desperate Housewives, Vänner och sen säger jag nog också Glee, och ja just det True Blood med!

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av 2009?
Nej tror jag inte jag för faktiskt

23. Bästa boken du läste 2009?
Helst klart alla Twilight böckerna!

24. Största musikaliska upptäckten?
Paramore!

25. Något du önskade dig och fick?
Ja då

26. Något du önskade dig men inte fick?
Nej, om man menar i julklapp. Ja om man menar rent allmänt vad jag önskar..

27. Årets bästa film?
New Moon och den nyaste Harry Potter filmen kanske?

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Då fyllde jag 18 år och var treoligtvis hemma den dagen. Men några dagar innan tror jag så hade vi ju vår fian tradition Halloweenfest

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja helt klart..

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Min egna stil?

31. Vad fick dig att må bra?
Vännerna

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Haha här skulle säkert vara en självklarhet om jag sa Robert Pattinssong i Twilight. Men vet inte om han är så jättesnygg egentligen. Eller jo sådär fulsnygg som jag sagt innan. Annars vet jag inte ? :P

33. Vilken politisk debatt engagerade dig mest?
Ingen?

34. Vem saknade du?
Vet inte riktigt

35. De bästa nya människorna du träffade?
Samma svar som förre året: Alla är bra

36. En värdefull läxa du lärt dig i år?
Sluta aldrig tro på dig själv, gör du det så kan du glömma alla dina drömmar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback