Tack och lov

Tack och lov så var inte tåget SÅ försenat idag. Bara sådär 15 minuter eller något men det är väll ändå mer acceptabelt än 45 minuter antar jag..

Så med andra ord har jag inte gjort så mycket nytta denna dag heller. Tittat på Tv och desperat försökt komma på vilken bild jag ska välja ut som en "perfekt bild". Inte precis en lätt uppgift då "perfekt" kan vara så olika från person till person. Kanske är det just det som gör det spännande vad vet jag. MEN det jag tycker är jobbigt är att jag måste förklara varför denna bild är så perfekt, och jag kan inte direkt påstå att jag tycker någon av mina bilder är perfekta men men....  


Egentligen så kan ju ingen eller inget vara perfekt. Eller kan man vara perfekt? Mitt svar på denna fråga är NEJ. Finns ALLTID något som är fel. Någon skavank som inte är bra osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback