Here comes the night

Sitter just nu och lyssnar på Kims låt- Here comes the night. Det är en sådan låt man inte kan få nog av. Som man automatisk  börjar nynna med i även om man inte kan texten helt. Vet dock inte vilken version jag gillar mest - orginalet eller den aucustica. Måste ändå säga att jag är väldigt svag för nästan, nu säger jag NÄSTAN alla acustisca versioner. Sådant lugn i dom på något sätt. Ja lyssna och jämför själva om ni vill det såklart inget tvång :)

Aucustisca hittade jag tyvärr bara i Spotify version:
http://open.spotify.com/track/68jFRNEyjAQRhU9BJrF7mH

Här är orginalet:


Bild: Tagen av mig på Rix Fm festivalen i Kalmar!


Kommentarer
Postat av: Martina

Bra låt hoppas din fredag blir bra.)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback