Effektiv dag

IDag har det varit en skolfri dag. Vilket såklart har varit mycket skönt och tog mig själv en lång och välbehövlig sovmorgon. Fast trots en ledig dag så har jag ändå varit ganska så effektiv. Har målat (som var en läxa, man skulle ha ett papper men en figur upp och ned och sedan måla av steg för steg). Sedan har jag också valt ut ja i alla fall 2 av 3 bilder som jag tycker om (som då också ska vara klart tills i morgon). Sist men inte minst har jag varit ute och försökt hitta något att fota som har med utrycket "öppet fast typ stängt". Mycket svår uppgift om ni frågar mig. Eller svår och svårt det finns mycket inom de kategorion. (Beroende på hur man tolkar det). Kanske är det just det som gör att det blir så svårt..

Nu ska jag ta och ta det lugnt och invänta idol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback